Jävla pissdag!

*morr*

Jag är så trött på att ständigt ha ont! Alltid de här jävla axlarna och den förhatliga ryggen... Nu har även min vrist börjat göra så in i helvete ont! BUT WHY!? Har jag gjort nåt jävligt i ett tidigare liv eller? (Nej det har jag ju inte det vet jag...) Ska köpa ny säng den här veckan iaf det är ju bra... Sen väntar jag på min nya stol som jag tvingade vd:n att betala! Men den var givetvis restad så den kommer inte förrän i mitten på oktober... 
Jag har inte lust med nånting idag, och jag orkar verkligen inte göra nån nytta på jobbet! Massa jävla papper som ska fixas och fakturor som ska göras och bla bla bla bla BLA! Kan jag inte bara få vara ifred?!
Det blir ju inte bättre av att ALLA på jobbet verkar vilja leka amatörpsykologer idag: "Hur ääääär det?" "Du verkar inte vara på humör idag..." "Var helgen jobbig elleeeeeeeeer?" Men NEJ NEJ NEJ! Helgen var toklugn och jävligt trivsam men jag är som sagt brutalt trött på att ha ont! Dessutom har jag inte råd att kuta hos en kiropraktor eller till nål-Kenta, för jävla dyrt!

Jag orkar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback