Mitt liv enligt musiken

Hittade det här hos Exotica och kände att jag jag tvungen att testa, sånt här är ju hur kul som helst! :)


"Go to the music player of your choice and put it on shuffle. Say the following questions aloud and press play. Use the song titles as your answers. NO CHEATING!"


1. How does the world see me?
    Song: Golden Dawn
    Artist: Edguy
    Comment: Jo men det var väl vackert och alltför vänligt av världen! ;)

2. Will I have a happy life?
    Song: Walking in the air
    Artist: Nightwish
    Comment: Eh, betyder det att jag ska börja röka starkare saker än cigg?? Nope, I'm high on life!

3. What do my friends really think of me?
    Song: Rainbow in the dark
    Artist: Dio
    Comment: Ja jo, jag lyser nog upp tillvaron lite grann :) Om man nu ska gå efter titeln!

4. Do people secretly lust after me?
    Song: Magic summer night
    Artist: Cascada
    Comment: Mhm... Bara under sommare då eller? ;)

5. How can I make myself happy?
    Song: I would walk 500 miles
    Artist: Proclaimers
    Comment: Hahahaha, jag bör alltså röra mer på mig! :P

6. What shall I do with my life?
    Song: Miracle
    Artist: Cascada
    Comment: Ska jag utföra mirakel eller är det så att ett mirakel behövs?!

7. Why must life be full of so much pain?
    Song: Stoned in love
    Artist: Chicane feat. Tom Jones
    Comment: Om man lyssnar på texten så, hell yes! De senaste åren har varit jävliga när det gäller kärlek!

8. How can I maximize my pleasure during sex?
    Song: Kill for love
    Artist: Ramon Zerano
    Comment: Ska jag tolka detta som att jag ska idka strypsex??

9. Will I ever have children?
    Song: Starry eyed surprise
    Artist: Paul Oakenfold
    Comment: Jaha ja, man får vänta och se alltså... Förmodligen blir man chockad.

10. Will I die happy?
      Song: Endless summer
      Artist: Siria
      Comment: Ja tack!!!

11. What is some good advice for me?
      Song: Enter Sandman
      Artist: Metallica
      Comment: Ja ja ja, jag vet att jag behöver sova mer!

12. What is happiness?
       Song: Passion and the opera
       Artist: Nightwish
       Comment: Out of my way! Här ska köpas operabiljetter och älskas passionerat!

13. What is my favourite fetish?
      Song: Sleeping sun
      Artist: Nightwish
      Comment: Man skulle kunna säga ja för fan, eftersom det praktiskt taget går för mig då jag hör den här låten! ;)

14. How will I be remembered?
      Song: Symphony of destruction
      Artist: Megadeth
      Comment: Hahahaha, why not?! Då har jag åtminstone haft kul! :)




Kommentarer
Postat av: Exotica

*haha* Ja där ser man ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback