Kl 02:39

Har blivit en grej tydligen. Har vaknat då med ryggont de senaste nätterna, exkat kl 02:39. Vad är problemet?! Snälla ryggen, vi skulle inte kunna testa en annan tid, oh säg NÄR KLOCKAN RINGER?! Jag blir ju slut som människa av det här. Orkar inte mycket... Igår slocknade jag strax efter 21. Det enda jag gjorde när jag pratade i tel med E var att gäspa! Hur kul är det då? Visserligen var han också trött men jag brukar kunna babbla på rätt bra så han trodde förmodligen att det var nåt allvarligt fel på mig.

Bara idag och imorgon kvar att jobba sen är jag ledig i 4 dagar! Oh happy days! Fest på lördag, Linda fyller 25 så det ska vi givetvis fira. Blir nog en jäkla skiva, hon har ju fixat lokal, käk och dricka.
Syrran kommer ju imorgon kväll, raka spåret ut till Arlanda efter jobbet för att plocka upp henne. Can't wait! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback