Födelsedag!

Jupp, idag fyller jag år... Lite äldre, mycket snyggare! ;D
Firade igår med vännerna, vi hade sååå trevligt!
Av Linda fick jag en shaker, ett riktigt coolt sugrör och en cocktailbok. Här ska skakas flytande godis! :D
Av Malin och Johanna fick jag 4 vinglas, 4 dricksglas och 4 snapsglas från Drömhuset. Bärnstensfärgade, handgjorda och superfina! Hade tittat på dom förra helgen och nämnde för Johanna att jag tyckte att dom var tokfina. Tack tack! :)
Av Sara  och Sami fick jag 2 biljetter till Lacuna Coil som spelar på Klubben den 28/10! Rock on!
Så himla kul, givetvis tar jag med mig min vapendragare Sara.
E kom förbi lite senare och lite fullare än alla andra ;P Han hade varit och firat en av sina vänner som fyllde år. Du är så go sötnosen! *pussa*
Klockan 4 imorse var det färdigfestat och ryggläge i sängen som gällde... Idag är jag riktigt bakis men det är det värt, hade så kul igår! Tack alla ni som förgyllde min kväll! Puss och kram på er.


Kommentarer
Postat av: Exotica

Grattis på födelsedagen! :)

Postat av: Alfabetan

Tackar! :D

2006-10-01 @ 18:16:56
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback