Oerhört segt

Jävla dag! Kan klockan bli 16:30 nån gång så jag får gå hem?! Eller hem och hem... Ska in till stan och hämta Johannas nycklar så jag kan åka hem till henne och förebereda maten. Hon slutar inte förrän kl 20 och vi ska äta middag ihop ikväll tänkte vi. :) Dricka lite vin och så, blir nog supertrevligt! Sara skulle komma förbi efter jobbet också men hon börjar kl 7 imorgon så det blir inget avancerat för henne. Trist att hon måste jobba i helgen!

Fan vad trött jag är... Måste hämta lite kaffe och sen ta hand om fakturorna... Aptrist men vad gör man?!

Kommentarer
Postat av: kusin

omg ny design?! eller är jag supermegadunderjättesen? Ahwell. Hoppas allt är bra med dig kusin. Det var ett tag sen sist nu.
Kram

2006-11-11 @ 18:05:04
Postat av: Kusin äldre

Haha ja ombyte förnöjer! :) Bra här, lite ont i ryggen bara men det kan bero på att jag har sovit som ett härke inatt... Hur är det själv? Jo det är ett bra tag sen, dags för en lite get together uppe på landet snart? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback