Finally

Vilken jävla dag! Jag är helt slut i huvudet nu och får jag prata i telefonen en gång till kan det hända att jag förvandlas till en lallande idiot... Måste byta jobb tror jag...

Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att vara ledig imorgon!!!

Ska hem till Linda efter jobbet, hon har uppnått den aktningsvärda åldern 27... Smörgåstårta och en massa goffa bjuds det på! Mums.... :P
Har knåpat ihop ett kollage till henne idag med bilder från senaste kryssningen (så tokrolig!!!) och lite annat smått och gott. Hon får ett par örhängen av mig också, egen design! =) Pillade ihop dom igår och dom blev riktigt fina.

Bara sista kvarten kvar här nu... Sen in till stan för att möta upp "Jorma"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback