Pust, stön

Jävlar.. Hade verkligen glömt bort hur mycket jag AVSKYR aerobics!
Den avskyn gjorde sig påmind igår då jag stod hemma i lägenheten och körde ett ihopknåpat pass... *kräks*
Jag slutade ju att gå på aerobics av en anledning, det är ju så sjukt tråååååkigt!
Igår slapp jag iofs den hurtiga och lätt rabiata instruktören, väldigt svårt för de där folkslagen... Det är fördelen med att träna hemma. Nackdelen är väl att man inte gör nån större grej av det hela.
Jag har bara väldigt svårt för att ta order, skulle t.ex aldrig klara av att göra lumpen för jag skulle få ett byrt så fort nån talade om för mig att jag var TVUNGEN att göra ditten och datten! Glömma det! Nä nä, jag bestämmer själv vad jag ska göra, när jag ska göra det och i vilket tempo det ska ske!
Testade spinning en gång, det var en gång för mycket! Trodde fanimej att jag skulle trycka ner cykeljäveln i halsen på skatan som kom fram och skrek på en om man råkade halka efter lite. Seriöst, det är ingen jävla tävling på liv och död! Känner man att man måste dra ner lite på tempot så ska man göra det, vad är meningen med att falla av cykeln död efter ett pass? Hmm... Förstår inte riktigt... Det ska väl vara "kul" att träna? Hur kul är det att ha en idiot med nåt vilt i blicken, som skriker en i örat när man kämpar på så gott det går? Den här hade dessutom jävligt taskig andedräkt och hade hon skrikit en på mig en sekund till så hade jag påpekat det, innan jag tryckte ner den vackra spinnigcykeln i halsen på subban.

Oj, blev visst lite längre än jag trott... Skitsamma, men nu måste jag jobba igen... Blä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback