Längtar hem

Herrejävlar så trött jag är! Vill hem och sjunka ner i soffan... Ska göra lite halsband när jag kommer hem hade jag tänkt... Sen är man ju slav under vissa serier också, så de ska ju följas med ett öga!
Börjar ju med Simpsons kl 18, sen är det Scrubs (världens bästa komediserie), efter det är det Floorfiller, sen brukar det vara nåt skitprogram kl 20 som man aldrig kollar på och sen är det LOST! =) LOST tillhör helt klart favoriterna, sjukt spännande. Förra veckan fick man ju grina eftersom de valde att visa tillbakablickar av nån jävla anledning! Seriöst, är det nåt sär som får för sig att börja följa en serie mitt under 2:a säsongen får han/hon skylla sig själv! Låt seriehelvetet flyta på! *ding ding ding* "Dagens I-landsproblem mina damer och herrar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback