Les migreeeeeeeuuuuuun

Betyder alltså migrän på ren svenska. Det kantades gårdagen av. Mycket inspirerande och förbannat skönt! Det var bara att pinna hem från jobbet i den 30 gradiga värmen, ingen ac på bussen, nej nej, istället hade de värmen på. Fullt normalt och helt förståeligt! Sov sov sov när jag kom hem, det behövde jag efter en krävande helg! ;P Haft riktigt roligt, som vanligt!

På fredag blir det drag! Coverband på TB's som spelar Ozzy's låtar. Jag och rockers-tjejerna drar ju dit såklart!

Nu har allt pack kommit hem från utlandet! =) Har saknat mina älsklingar ju. Käkade middag med Sara igår, hade det apskönt i kvällssolen på uteserveringen. I eftermiddag kommer Johanna och hämtar mig på jobbet. Vi ska ta en fika så jag får höra om deras bravader på Cypern. =) Kuligt! Jag lär ju garva ihjäl mig som vanligt!

Mmmmm... Va skönt det är på kontoret! Ventilationen säger upp sig om det överstiger +27 grader ute... Det är väl en sisådär +30 nu så... Ja, resultet blir ju att man sitter här och flåsar eftersom det är 28 grader på kontoret! M Y S I G T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback