Fy fan för visssa "människor"

Imorse när jag avnjöt mitt kaffe och min cigarett tittade jag på Tv4:s nyhetsmorgon. De varnade alla hundägare för att lämna sina hundar utanför affären etc. eftersom det finns risk för att hundarna blir stulna! VA?! Jo men visst, det finns tydligen personer i vårt samhälle som anser sig ha rätten att ta andras hundar för att använda dom som "bete" då de tränar andra värnlösa hundar till att bli sk kamphundar. De berättade även att lamm hade blivit stulna och ihjälbitna av dessa kamphundar. Vad är det för fel på folk?! Jag blir så jävla förbannad! För ett tag sedan hade tydligen en 14 veckors valp blivit stulen utanför en matvaruaffär, som tur var hade två ungar sett detta, följt efter hundnapparna och larmat polisen. Då polisen kom hade de varit i full färd med att bussa sin hund på den stackars lilla valpen som de bundit ihop bakben och framben på... Valpen hade skrikit och varit livrädd! Jag kunde inte hjälpa det men när jag såg framför mig hur den stackars valpen darrade som ett asplöv och skrek började jag gråta. Jag fattar inte hur folk kan bete sig såhär?! De här personerna förtjänar inte att leva!!! Jävla patetiska idioter, jag hoppas att de hundarna ni tränar flippar totalt och biter ihjäl er! FY FAAAAAN vad ni är vidriga! Det finns inte ord nog för att uttrycka min avsky och mitt förakt gentemot er! Jag mår illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback