Svimfärdig

Gudars vad trött jag är... Att man aldrig får sova! Helgen var bra, bio i fredags, kollade på Stay Alive... Helt ok men slutet sög! Annars var det en ganska rolig filmidé.

I lördags käkade jag, Johanna och Jesper middag hemma hos mig, drack vin och snackade skit. Sen överraskade Sara och Malin oss genom att dyka upp och gallskrika! Jag trodde att de skulle komma hem från Östersund igår men de valde att åka hem en dag tidigare och överraska oss! =) Vi satt och pratade långt in på småtimmarna. Sms-terror var det också mellan mig och exet... Jag är så upp- och nedvänd, in- och utvänd, förvirrad, lättad, sorgsen osv osv... Chocken har fortfarande inte lagt sig men det var sååå skönt att prata med honom om allt! Men, det är inte rättvist nånstans! Jävla liv... Give me a break! Var smått apatisk igår och är det nog fortfarande i viss mån... Ja ja, det lägger sig väl det med men... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH! Jag vill inte vara med längre... Skulle vilja sova flera dagar i sträck men det får man ju inte pga det här förbannade jobbet!

Btw, älskar dig också... Forever and always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback