Narkolepsi light

Jag är så trött trött trött... Har fan inte fått sova ordentligt de senaste 2 nätterna. Natten mot måndagen var det ett jävla liv utanför mig, det visade sig vara nån form av lägenhetsbråk mellan två familjer eller liknande. Sjukt... Trodde aldrig att dom skulle sluta gapa på varandra. När kl var närmare halv 2 var jag redo att begå mord. Ah well, de tystnade ju iallafall efter demonstrativt smällande i portar och dörrar. Idioter...

Igår kväll åkte jag hem till Linda på en fika sen blev jag bjuden på middag av Johanna. Smarrigt smarrigt! =) Kyckling med creme fraiche (röd paprika & chili), paprika, lök, färska champinjoner och pasta. Efter det kom Linda och Rich och hämtade oss (de hade varit på "grillfest") så då åkte vi hem till Linda igen och drack några glas vin. Första gången jag träffade Rich och jag tycker att han verkar jättetrevlig. =)
Givetvis blev man ju brutalt r*vknullad av SL då man skulle åka hem eftersom tåget var sent modell grövre! Istället för att dimpa ner hemma runt 22:30 som jag hade tänkt, kom jag hem strax före midnatt... Mysigt värre! Trött som en get nu alltså och seg som bara den... Värmen gör ju sitt också och fortfarande ingen ac på kontoret! Irritationen fordrar en cigarett helt klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback