Måndagar is NOT the shit!

*ljudlig suck*

Jag har fått skavsår i arslet av stolen jag sitter på... Det spelar ingen roll att jag tar turer i korridorerna var 10:e minut! TRE veckor kvar att jobba, T R E!!! Omänskligt...

Dagens

humör: Less
tristaste syssla: kuverteringen
lunch: kyckling och ris
cigaretter: 6 st, än så länge
strypfaktor på Telenor-allt rött blir b-b-b-b-b-b-blåååååååååååååååååååått-idioten: EXTREMT HÖG!
utlästa bok: Kl 10:31 på morgonen i Khao Lak, samt Sagan om Isfolket - Ängel med dolda horn (om ca 30 min)
dikter: inga än så länge
klädsel: mörkgrå capri-jeans med strasstenar, blommigt omlott-linne och bruna slip-in
bästa låt på Bandit: The memory remains - Metallica
bokade resa: Zakynthos 22 Aug - 5 Sep. *längta*
jobbigaste påringning: Klämkäck pajas från ABB i V-ås
antal koppar kaffe: 3 hittills
trötthetsfaktor: 8 av 10 möjliga
jobbigaste kommentar: "Är växeln påslagen? Det är så jäkla lugnt, höhöhöhöhö!"
måsattacker: inga än så länge (ska ju gå hem snart så man vet aldrig...)
jobbigaste måste: handla och fixa räkningarna
allmäntillstånd: hosta och light magont
avundsjuka: på maken som befinner sig i Las Vegas och roar sig kungligt...
kvällssyssla: tv-tittande och The Sims2 spelande
mest saknade kollega: Staffan
blogg: fantasilös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback