Lunchen avklarad!

Nu är det nedförsbacke.. Exakt 2½ veckor kvar till semestern!

Det blev pasta, salsasallad och fetaost till lunch. Riktigt smarrigt!
Satt i solen och läste under lunchen, svårt att lägga ifrån sig de där böckerna. Absolut mina favoriter, de har ju allt: Spänning, historia, magi, erotik, tragik, komedi... Allt allt allt helt enkelt! Rädd att jag läser ut den här boken idag och då får jag vänta till efter helgen med att läsa nästa... Det är ju Brallan (på väg till Östersund) som har böckerna och hon är så hygglig som lånar ut dem. Jag beställde 2 böcker ur serien åt henne som tack för att jag får läsa dem, inte mer än rätt tycker jag! =)
Det lär ju bli Isfolket-maraton på Zante den här vändan också, haha!

Syrran pratar om att byta jobb... Fan... Det är ju så praktiskt av henne att jobba på Jo Malone, jag får en massa svindyra hudvårdsprodukter och trevliga parfymer varje gång hon kommer hem ju... :P Hehe, inte meningen att verka egotrippad men jag älskar de där produkterna! Hon har iofs lovat att säga till innan hon säger upp sig så att jag kan göra en "liten" beställning. Sist hon var hemma fick jag 4 parfymer, luktar apgott allihop!
Här kan ni läsa mer om vilka produkter det finns. Min favvodoft är Orange Blossom, mumma! Den finns även i bodycreme, man blir len som en baby av den. Idag har jag dock French Lime Blossom på mig, luktar fräscht den med. Det finns även ett riktigt bra ansiktsserum som är suveränt när hyn i fesjet känns risig!
Jisses vad jag började babbla på om det där då... Jaja, man kan ju inte rå för att man som kvinna älskar sånt där! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback