Wohooo!

Syster is on her way! =) Faan va kul vi ska ha älsklingen min, har saknat dig!
Snart ledig i 5 hela härliga dagar... Ska bli apskönt!
Satan vad jag försov mig imorse... Suck! Skulle ha gått upp kl 6 men vaknade 7:15 istället... Inte bra!
Som tur var fick jag tag på min kära far och han sa att han kunde köra mig till jobbet. Jag kom i tid! Tack pappa!!!

Babblade sönder Eriks öra igår igen... Stackarn... ;) Men som sagt, han får ju skylla sig själv om han ringer! :P Tycker om dig hjärtat...

Direkt hem till päronen efter jobbet för att styra upp middag, syrran och hennes sambo dyker väl upp vid 7-snåret ikväll. Päronen skulle hämta dom på Arlanda.
Blir utgång på fredag, då jävlar ska vi skaka rumpa syster! =)=)=)

Nu är det dags för fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback