Rött vin

Helgen har varit MYCKET trevlig! Träffat goda vänner både fredag och lördag.

I fredags käkade jag middag med Sara, Malin och Saras kusin som också heter Malin. Johanna tittade förbi efter jobbet också. Det dracks en del rödvin, väldigt gott! Saras kusin har varit i Mocambique i 9 månader så hon hade givetvis en hel del storys att bjuda på! Som vanligt garvade jag arslet av mig, hoon är så jävla underbar den där tjejen! =)

I lördags kom Sanna över på middag, det dracks rödvin då med... Mumma! Hade jättetrevligt, pratade gamla englandsminnen och om tiden då vi slavade på Matnära och garvade som fan åt alla dessa sjuka kunder... Hahahahaha!

Igår tog jag det bara lugnt hela dagen, kollade på tv och petade lite på datorn... Gick och la mig hyfsat tidigt, var sjukt trött....

Imorse när jag kom till jobbet fick jag veta att det inte fanns nåt vatten att tillgå... Fick ringa till Skanska och höra vad fan det var frågan om!? De talade då om för mig att det berodde på en massiv vattenläcka! Hehe, jobbigt! Ingen har ju vågat gå på muggen än och alla sprang ut på lunch av nån anledning... Hihihi! Jag körde klassiker: Ta vatten från vattenbehållaren med mineralvatten i en stor kanna, pissa och spola genom att hälla ut allt vatten i kannan i muggen! =) Problem solved! Jag vet inte hur många mail jag fått samt att folk kommit och frågat: "Nåt nytt om vattnet?" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, för helvete! Jag skickar väl ut ett massmail om jag hör nåt!!! Gaaaaahhhh! Sluta tjata på mig innan jag får ett bryt!

Nu är lunchen över så det är dags att sätta lite fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback