Måndagsfrossa

Varför ska man behöva frysa så förbannat? Tröttsamt...
Helgen var jävligt mysig! Hade lite problem med "Mums" i lördags bara... (Mums är Saras bil) Hon bara la av vid järnvägsövergången! Förmodligen nåt skit med tändstiftet... Linda to the rescue med ingifta morbröder! Men med tanke på att dagens bilar är så jävla elektroniska gick det ju inte att fixa problemet... Nej nej, allt för att dessa jävla verkstäder och tillverkare ska tjäna pengar! Men va fan! Då får de ju se till att ha öppet på helgerna också! Irriterande... Efter nån timme ute i kylan kom bärgningen... Mums förpassades till en verkstad i Sätra, i närheten av mitt jobb.
Annars var helgen bra. Käkade middag med Sara och Brallan i fredags, snackade skit till 3 på natten sen var det dags att sova ett tag... Sovit dåligt som fan i helgen... Fullmåne...
Efter problemen med Mums i lördags, fick jag och Sara skjuts hem till mina föräldrar (fågelvakt), vi käkade, drack vin och babblade en massa...
Igår hade jag så satans ont i magen hela eftermiddan! Vidrigt....

Snart dags för lunch här och det är ju tur, jag håller på att svälta ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback