Jobbiga drömmar

3:e natten i rad jag drömmer sådär konstigt! Alltid samma saker som sägs och i grund och botten samma handling... Jag blir tokig snart!  Drömmen försöker uppenbarligen säga mig nåt och det gäller för mig att komma på vad. Lättare sagt än gjort dessvärre... Jag kan förstå varför jag drömmer som jag gör men... Vad fan är det som händer?!  Hursomhelst, jag tänker på dig!

Blir lugnt i helgen... Filmer, bio och god mat. Skönt! Så trött på krogrännandet just nu, helst av allt vill jag bara sova, ända tills det knoppas på träd och buskar. Jag längtar verkligen efter våren nu!

Ska börja göra egna smycken! =) Wohooo, ska bli så kul och jag kan nästan inte bärga mig tills allt material kommer.  Det spritter av kreativitet i mig men jag har ingenstans att göra av den... Smycken? ja varför inte?! =)

Väntar på att Lost ska börja, så sjukt spännande nu ju!

Röka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback