Saknad pusselbit upphittad!

Äntligen har jag hittat hem!  Healingforum.se är den saknade pusselbiten i mitt liv och där trivs jag som fisken i vattnet. Har bara varit medlem i ett par dagar men oj så mycket jag lärt mig om mig själv. :O
Bl.a att jag med största sannolikhet är indigo, bevis dels genom horoskop men även beskrivningen av indigo passar in väldigt bra på mig! Det som kännetecknar en indigo är att man ofta har känt sig som en outsider, missförstådd osv. Vidare tänker en indigo med hjärtat men känner med hjärnan, ytterligare nåt som stämmer in på mig. Många indigos får diagnosen ADHD, DAMP eller visar autistiska tendenser (inte jag vad jag vet :P) men det är inte en regel. 
Jag håller fortfarande på och lär mig massor om detta, har bara skrapat på ytan än så länge så jag återkommer då jag vet mer! ;D Jag har åtminstone fått en massa aha-upplevelser då jag läst om indigo och violetta (kan kallas föregångare till indigo och jag är övertygad om att min pappa är violett!).

Underbart att känna såhär, är så glad så glad! :)
Dessutom har jag bestämt mig för att initiera mig i Reiki inom kort, det är något jag verkigen vill syssla med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback