Gott slut och gott nytt!

2006 har faktiskt varit ett bra år.
Ok jag kanske låter förvånad och ja, jag är en smula förvånad. Det är så mycket som har jävlats i mitt liv de senaste åren så när jag har haft ett helt ok år så blir jag både glad och förvånad.

I fredags var jag på vinkväll hemma hos Magnus, oerhört trevligt. Jag, Magnus och Erik satt och kollade på King Paw (fruktansvärt dråpligt) och sippade på gott vin då Magnus granne trillar in. Efter det trillar grannens flickvän också in, efter det kommer ytterligare två grannar. The more the merrier är ju min filosofi så jo då det var mycket trevligt. Hann med Pablo Fransiscos dvd (hade inte sett den) och det gjorde mig lyrisk! Det enda som grämer mig med Zante-resan är att jag missade hans uppträdande i Sthlm.
Jaha ja, efter det ville Erik ha massage (ryktet går på stan att jag är en hejare på att massera) så fine, jag knådade hans stackars rygg och axlar. Vinet fortsatte att flöda och jodå, jag blev liiiite blarig faktiskt. Kombinationen av trevligt sällskap, vin och komiska filmer gjorde att jag fick kramp i käkarna! Då vet man att det har varit en lyckad kväll. Sov hemma hos Erik, myyyysigt! Puss babe.

Ikväll ska det festas deluxe! =) Mycket god mat och en massa smarrig dricka. Var hemma hos Sara igår och kollade in lite dekorationer, testade efterrätten och lite av bubblet... Hehe, hennes man hade ju lyckats köpa 8 flaskor bubbel och de flesta tar ju med sig egen så tja, det skadade ju inte att provsmaka, eller hur?! :P Åkte väl hem strax före tolv, kände att jag behövde sova ordentligt. Trots det så erbjöd jag Erik att sova hos mig men han hade tydligen sovit illa då jag sov hos honom, undrar varför?! ;) Det kan väl aldrig vara så att jag sov som en gris och snarkade deluxe?! :D Anyway, han behövde sova så vi kom överens om att vi skulle sova tillsammans en annan natt. Hihihi...
Nej, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag åka och hämta skumpan. Ja just det, det här med kläder kan vara oerhört påfrestande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback