Vidrigt med fil

Jo'rå det blev fil med start till lunch iaf... Smakade inget vidare men jag var ju tvungen att äta nåt! Pratade med syrran i tel hela lunchen så jag slapp tänka på hur vidrigt det var.. ;) Hon underhöll mig ordentligt med anekdoter från England. Hennes sambo är ju för rolig när han blir upprörd! Den här gången var det nåt om försenad pizza från Pizza Hut osv. Han blev så vansinnig att han drog dit och ställde till med ett jävla liv! :D Hahahaha! Vilket temperament dom har, engelsmännen... Sånt där gör ju inte vi svenskar, vi är lite mesiga faktiskt. Visst kan vi bli förbannade men sällsynta är de gånger då vi lever rövare och har oss bara för att en pizza är försenad och man måste uppge adressen 4 ggr... ;) Å andra sidan är det väl bra att man har tålamod och förståelse, eller? Hmm kan vara bra om man hittar nån form av balans där antar jag! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback