Sömnproblem

Nåt säger mig att jag kommer att lida av insomnia inatt... Jag är jättetrött men jag grubblar ju så förbannat och då är det nästintill omöjligt att sova! Slut är jag ju för att jag gråtit ett par timmar, det är precis som om alla ens känslor följde med tårarna och man känner sig bara tom. Ändå grubblar jag, minns bra saker, dåliga saker. Men jag känner inget, inte just nu... Jag kände allt då jag grät, smärtan över att förlora dig, chocken blandat med lyckorus och glädje då du gång på gång sa att du älskar mig och bad om ursäkt för hur allt blev, sorg då jag insåg att allt är försent, försent, försent, frustration över att du kommer fram till det här nu då så lång tid har gått, ilska över att du gör såhär mot mig igen... Hopp vet jag inte om jag har nåt kvar, å andra sidan trodde jag inte att jag hade några tårar kvar  heller med tanke på hur mycket jag gråtit över dig. Det enda jag vet just nu är att jag saknar dig, en del av mig är tom... Jag orkar inte gå igenom allt det här igen, det kommer att göra för ont och jag är rädd att ytterligare en del av mig ska dö då... Trots allt så kände jag mig ju så levande med dig, jag gör det fortfarande då vi ses, även om det bara är korta stunder och inte alltför ofta. Annars känner jag mig oftast död inombords, få saker får mig att blomma upp. Alla som har förlorat sin själsfrände vet hur jag känner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback