Nytt halsband

Gjorde ett igår, det blev riktigt fint! En massa blåa, havsgröna och turkosa nyanser, blandat med några enstaka lila och vita pärlor. =) Sommarfräscht. Tänkte att jag skulle göra ett till Johanna och ett till Malin också, en liten Zakynthospresent. =) Hade beställt tunna läderband också, det kan man nog göra mycket fint med, ska bli kul att experimentera lite och det har jag ju tid till eftersom jag går på SEMESTER imorgon eftermiddag! Weeeiiii! Ingen kan vara lyckligare än jag över detta faktum! :D

Saras kusin, Malin, kommer ner från Östersund idag, älskar den bruden så det ska bli hur kul som helst att umgås lite med henne. Det blir nog en sväng in till stan efter jobbet imorgon så jag kan möta upp henne och Sara. Ska iofs till stan efter jobbet idag med eftersom min beställning av Euro har kommit... Bara att hämta upp den och sen ta en fika med "Jorma" och packet! :D
Pratade nyss med Jorma, vi diskuterade skjuts till arlanda och det kan nog lösa sig på det sättet att Jesper kör oss. Vore ju förträffligt! Då kan man häckla honom lite också... ;) Hihihi...

Mår förövrigt bättre idag, har ju varit lite låg senaste tiden pga olika orsaker. Men nu ger jag fan i allt! Vill han mig nåt vet han var jag finns, så det så! Tröttsamt...


Lite java i koppen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback