Tidig morgon...

Vaknade halv jävla 7 imorse av en kattjävel som ylade utanför! Missförstå mig rätt, jag älskar djur framförallt katter men INTE när de är brunstiga! *morr*

Johanna slaggade här, trivsamt med sällis... Kollade på den dubbade versionen av Sällskapsresan 1 igår, jag garvade så jag höll på att dö! Fy fan va muppigt! =) När kl var strax efter 23 kände jag komatrollet komma smygande så det var bara att rinna ner i sängen och sluta de små blå... Trodde som sagt att jag skulle kunna sova ut imorse men nej nej, först katt som jävlas sen rygg som jävlas... *grinar*
Men det var ju inte helt förgjort, Johanna gled upp redan halv 8 så vi käkade frulle och sen bestämde vi oss för att kolla på filmen från vår första tripp till Zakynthos i somras... Eh, ja det var ju kul som fan men damn vad snygg man INTE är när man är full! :P
Lär väl bli en tur tillbaka dit i sommar! =) Grekgänget saknar oss nog... ;P Hihihi...

Ja just jävlar, glömde helt bort att jag lovade att ringa upp syrran! :S
Bäst att jag gör det så hon inte grinar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback