Smyckeparty

Snart dags att rulla iväg till Sara.
Anna ska visa smycken och sen kommer man väl okynnesshoppa i vanlig ordning...
Sen ska det givetvis drickas vin och snackas skit enligt traditionen! =)

Vad är det med mina ex? Alla hör av sig samtidigt! Jag vet ju att jag är bäst va (smickrar mig själv liiite :P) men allvarligt, det räcker nu! Det ska gnällas på nuvarande flickvänner och sen haglar klyschorna... Ex nr1: "Åh varför var jag så jävla dum i huvet och gjorde slut med dig?"  Ex nr2: "Jag har tänkt så mycket på dig men inte kommit mig för att ringa..." (OCH?!) Ex nr3: "Lite sugen på dig, ingen är som du..." URSÄKTA?! 
Liiiiite sent påtänkt va? Hmpf... Ok om vi ska vara vänner men då vill jag inte höra nåt jävla bjäbb om förhållandet vi hade!  Saker och ting kan inte göras ogjorda!

Hoppas att mina grannar blir lite döva nu när jag spelar Nightwish - Elvenpath på högsta volym... =)

Sjukt fint väder ute, ska bli skönt att komma ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback