Crashdiet

Konsert ikväll!
Ska bli så kul, har inte varit på konsert på över ett år så nu är det fan dags!  =)
Får väl se om det blir en sväng på söder efteråt, kan va lite nice...

Jag har varit så sjukt trött den här veckan, idag är faktiskt första dagen som jag känner mig någorlunda pigg. Kan ha nåt att göra med att jag gick och la mig innan 22 igår! Annars har jag fastnat framför tv:n varenda jävla kväll... Helt onödigt när man håller på och somnar i soffan men har jag väl börjat titta på nåt så har jag fått för mig att jag MÅSTE titta klart! Varför?! Det går ju bara en massa skitfilmer som man sett över 100 ggr och man vet ju hur de slutar, så varför plåga sig själv i onödan?
Måste lära mig att ge upp...

Brutalt hungrig nu och det är inte lunch förrän om 1 tim 45 min. =(

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback