Andligt

Har funderat mycket på sånt den senaste tiden.
Diskussioner om kristendom vs hedniska ritualer vs islam vs wicca
Vad kommer man fram till? Jag gillar inte religion, inte som den ser ut idag om man tittar på de sk. huvudreligionerna..
Det finns så många fanatiker som feltolkar budskapen, man blir ju galen!
Nej, ska man tro på något/någon ska man tro på sig själv och de som älskar en.
Det kommer man längst på.

Vad gör jag hör då? Ja, jag hittade hit genom en annonsliknande grunka, fråga mig inte vad det kallas. Jag är poet, inte IT-dåre!  ;D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser att vi båda har något gemensamt.. Vi båda tror på andevärlden.. Är du själv medial?

Postat av: alfabetan

Nej, inte vad jag vet... Vissa saker får mig att undra dock, känslor och så. Är du?

2006-01-19 @ 12:57:31
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback